Kartka optymistyczna

Cześć

Dziś kolejny post dla Sklepu Ewa.
Tym razem kartka w jasnych kolorach z przekazem optymistycznym ;)
Wykorzystałam do zrobienia jej papiery Craft O'Clock "Celebrate today". Cała kolekcja jest cudownie delikatna i naprawdę warta polecenia.


Jak zwykle u mnie kartka mocno ukwiecona kwiatami z foamiranu jedwabnego i irańskiego. Kwiaty wycięte zostały między innymi wykrojnikami Craft Passion. Listki wycięłam z zielonego bazowego arkusza Craft O'Clock. 


W małych bloczkach papieru Craft O'Clock znaleźć możemy różne napisy okolicznościowe i ja w mojej pracy właśnie jednego z nich użyłam.

W sklepie znajdziecie użyte przeze mnie produkty:


Pozdrawiam serdecznie :)


Komentarze

zmorka pisze…
Dziękuję Kochana :)
Thick Bones pisze…
Witam bardzo serdecznie w ten piękny majowy dzień rzeczywiście Kartka jest bardzo optymistyczna przepiękne kolory iście Bajkowa nic tylko bicie Brawo za wykonanie bo wykonanie pierwsza klasa pozdrawiam bardzo serdecznie przesyłam ogrom pozytywnej energii i życzymy Nostra kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych w prac


💁 odnowionaja.blogspot.com

Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

Popularne posty