Zabawa Sylwestrowa

Pracowity macie Grudzień??  Ja jednocześnie próbuję przygotować się do świąt i Sylwestra. Dziś pokażę prosty sposób na zabawę sylwestrową. Zrobimy razem tak zwane chińskie ciasteczka - z papieru.
 Z papieru wycinamy kółka, w moim przypadku zrobiłam gładkie i z falbanką. Oraz przygotowujemy jakieś zabawne wróżby.

 Ja mam w planach złote ozdoby, więc zanim zaczęłam składać moje "ciasteczka ozdobiłam moje kółka.
 Następnie tworzymy rulon ( w oryginale ciastka są płaskie ale papier ciężej złożyć) który po przeciągnięciu przez środek wróżby składamy w połowie.

 Sklejamy i "chińskie ciasteczka z wróżbą gotowe. Jeszcze kilka ich muszę dorobić ;)

Użyte materiały:
Papier - UHK Gallery - Loft Christmas
Wykrojniki - Nellie's koło
                     Nellie's koło z falbanką
Farba - 13Arts złoto perłowe
Splash - 13Arts Gold
Stemple - Joy Pocztówka 
Złoty tusz

www.mrude.pl




Komentarze

Popularne posty