Delikatnie w szarości i różu

Myślałam, że fascynacja różem to w moim przypadku raczej jednorazowy wypadek - ale niektóre eksperymenty lubią się wymknąć spod kontroli. Nie mogłam się powstrzymać przed kolejnym LO z udziałem tego koloru - choć tym razem dominującą barwą jest (dużo bliższa mi na co dzień ;)) szarość.



Bardzo nie lubię, kiedy moje prace są płaskie, dlatego nigdy nie kleję warstw papieru, tylko łączę je w niewidocznym miejscu za pomocą zszywacza i podklejam kosteczkami 3d:



Tło pomazałam moją ulubioną ostatnio farbą 13arts w kolorze jagodowym, a następnie, zanim farba całkowicie wyschła, nałożyłam przez maskę warstwę pasty strukturalnej.



To moja pierwsza próba stworzenia LO na ciemnym tle - jestem całkiem zadowolona z efektów i pewnie jeszcze kiedyś się skuszę na coś takiego :)

Użyte materiały:
Farba jagodowy mat 13arts
Pasta strukturalna 13arts
Maska Koło w koło Craftfun
Zestaw taśm papierowych Marianne Design Flowers
Zestaw taśm papierowych Marianne Design Birds
Zestaw stempli gumowych Papermania Type Print
Nagrzewnica Papermania
Kostka 3d
Taśma 3d

Dziękuję za wizytę na blogu Sklepu Ewa, pozdrawiam,
Dorotka



Komentarze

kajmaniaczka pisze…
piękna praca, jakoś nigdy za różem nie przepadałam, ale tutaj jest po prostu zachwycający...
Ilona Zbieg pisze…
pięknie
mrrr
mosia pisze…
strasznie, ogromnie mi się podoba!
Szaneta pisze…
Szalenie mi się podoba! Ten róż jest bardzo subtelny; a jeszcze zachwyca mnie kwiatek ze zdjęcia ,tak kontrastuje z szarym tłem...po prostu cudo.

Popularne posty