Śnieżynkowa kartka

Już myślałam, że w tym sezonie nie uda mi się zrobić ani jednej kartki świątecznej - ciągle brakowało czasu i natchnienia... Aż w końcu wyciągnęłam śnieżynkowe dziurkacze i rozpoczęłam sezon bożonarodzeniowy kartką w formacie DL, w moim ulubionym kolorze:
 


Użyłam trzech rodzajów śnieżynek - z dziurkacza 3 cm i 1,5 cm oraz cekinów w kształcie gwiazdek. Duże śnieżynki pokryłam przejrzystym pudrem do embossingu, żeby pięknie błyszczały:


Użyte materiały:
Dziurkacz śnieżynka 3 cm Martha Stewart
Cekiny śnieżynki
Zestaw taśm papierowych Marianne Design Let It Snow
Kryształki samoprzylepne Papermania Aqua
Tusz do embossingu Dovecraft
Nagrzewnica
Kostka 3d
Zestaw kart i kopert Anita's DLkremowe

Pozdrawiam!
Dorotka


Komentarze

Wanda pisze…
cudna karteczka podoba mi się ta forma kartki:)
Wykon-ania pisze…
Ale superowa!!! :-)
iluszka pisze…
Fantastyczna! Skradła moje serce :)

Popularne posty