Miętowy album

Witajcie!

Dzisiejszy post publikuję z pewną tremą - to mój pierwszy w życiu album... Jest dość prosty i nadaje się na dowolną okazję. Wykorzystałam piękne miętowe papiery, które znaleźć możecie na półkach sklepu Ewa:



I jeszcze rzut oka na wnętrze, które zostawiłam nieozdobione - papierki prezentują się na tyle dobrze, że nie chciałam przesadzać z dodatkami:


Użyte materiały:
baza albumowa 15x15 cm
papier 30x30 13arts FOREVER
papier 30x30 13arts FOLLOW YOUR HEART
papier 30x30 13arts BITTERSWEET LOVE
różyczki kremowe 12 sztuk
bindownica Bind-it-all

Pozdrawiam!
Dorotka



Komentarze

iluszka pisze…
Fantastyczny i w moich kolorkach :)
Unknown pisze…
Bardzo romantyczny, melancholijny wręcz i nostalgiczny. Skojarzył mi się z jesienią, grubym swetrem i wpisywaniem do niego, koniecznie siedząc pod ciepłym kocem, maleńkich złotych myśli. I gdzieniegdzie trochę ususzonych liści. Nie za dużo, bo papiery piękne i szkoda przysłonić. Wejściowa strona przepiękna. Jestem za! Proszę robić więcej albumów:-)
Pozdrawiam ciepło:-)
Marta Dębicka pisze…
Piękny album. Jak to jest pierwszy w życiu, to ciekawe jak będą wyglądały kolejne :)
Piękny! Nietuzinkowy i... świeży! :-)
Pozdrawiam serdecznie,
Katarynka
clos pisze…
środek to wiadomo ;) ale okładka super, bardzo smaczna :)

Popularne posty