W mrocznym klimacie

Witajcie kochani!

Niedawno wraz z moim mężem Myśkiem zostaliśmy szczęśliwymi posiadaczami bindownicy Bind it All. Od jakiegoś czasu się z nią oswajam i dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moje pierwsze próby bindowania :)

Ostatniej nocy poczyniłam urodzinowy zestaw w trzech kolorach na który składa się kartka oraz notes - "grubasek" (wym. okładki: 9x9cm.).  Zestaw wyszedł mi dość wampiryczny, mroczny, wręcz morderczy ale okropnie mi się podoba (może dlatego że lubię wampiryczne klimaty).






Jak widać po kształcie sprężyny bindowanie jeszcze mi zbyt dobrze nie wychodzi ale mam nadzieję że z czasem dojdę do perfekcji  :) 

Materiały użyte ze sklepu:
klej Hobby
taśma dwustronna 18mm.
taśma 3D 2mm.
bloczek akrylowy Papermania13,5x10cm.
karton kolorowy Heyda czarny i czerwony
okładka CraftFun do notesu A6
stempelek CraftuFun "Dziś są twoje urodziny"
pęseta precyzyjna 12cm.
baza kartki Anita's kwadrat biała
farba akrylowa Idea Decor czerwona i czarna
czerwony sznurek Twine the London line
mini guziczki Papermania Capsule Liquorice Sherbert
dziurkacz ozdobny 1,5cm. koło
dziurkacz ozdobny 2,5cm. koło
dziurkacz ozdobny 3,7cm. koło
folder do embosingu Darice kropki 1215-59
trymer do papieru Letack T100 
płytki do wycinania Sizzix standard
bindownica Zutter Bind it All

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Mi również zestaw bardzo się podoba! Żywe, zdecydowane kolory, no i jeszcze te chlapania... ekstra.
Rom-a pisze…
ale super praca..

Popularne posty